![]()
De ce vizitatorii site-ului pleacă, fără a cumpăra ceva și fără a naviga pe el? Doar ei au accesat anunțul, au fost interesaţi de ofertă, au intrat pe site… Care este motivul?
Cert este faptul că, de obicei publicitatea on-line duce la pagina principală a site-ului sau la pagina produsului sau serviciului care e cel mai slab vândut. Ca urmare, vizitatorii sunt obligaţi să caute de sine stătător informaţia necesară.
Adevărul este dur și arată așa: cel mai des vizitatorii site-ului închid pagina dacă nu au văzut informaţia necesară după 5-10 secunde de la accesarea ei.
Acest fapt însemnând că aveţi foarte puţin timp pentru a capta atenţia vizitatorului, să-l reţineţi și apoi să-l încurajaţi să cumpere ceva.
Cum soluționez problema?
Cea mai bună soluţie în acest caz este crearea unei pagini speciale dedicată produsului promovat (sau grupului de produse), unde clienţilor interesaţi li se vor oferi informaţii detaliate despre produs/serviciu, ceea ce este aproape imposibil de implementat în catalogul de pe site. Utilizând aceste pagini de promovare a unui produs sau serviciu individual crește eficiența publicității contextuale, fără a creşte costul ei.
Acesta este secretul creşterii conversiei (numărul de vizitatori care au devenit clienţi în raport cu numărul total de vizitatori care au accesat publicitatea).
Ce înseamnă acest fapt?
Pagina de promovare este un mini-site separat sau o pagină distinctă pe site-ul Dvs., dedicată doar unui singur produs sau serviciu, realizată în special pentru publicitatea online.
Scopul direct al paginii de promovare fiind vânzarea unui produs concret, după posibilitate aici și acum.
Un exemplu excelent este compania Nestle SRL, care anume pentru promoţia de terciuri și piureuri pentru copii a creat o pagină de promovare pentru produsele menţionate.
![]()
Pe site-ul de promovare nu este nimic de prisos, obiectivul principal fiind transmiterea rapidă a informaţiei către vizitatori și încurajarea lor de a cumpăra produsul.
La începutul paginii sunt precizate condiţiile promoţiei, la mijloc sunt prezentate pozele produselor care participă la promoţia dată, iar mai jos reţelele de unde pot fi procurate aceste produse.
Este foarte simplu și foarte accesibil pentru persoanele care au accesat site-ul și nu au mult timp la dispoziţie pentru navigare dar doresc să obţină informaţie despre promoţie.
Pentru a actualiza pagina este posibilă redactarea textului și a produsele promoţionale.
Ca urmare, obiectivul paginii de promovare este identică a unei oferte comerciale - de a determina consumatorul să scrie, să sune și să procure, fie online sau direct de la vânzător.
Site-ul de promovare nestlebaby.promo.md este realizat de către compania 999 Market.
Pentru mai multe detalii despre crearea unei pagini de promovare sunați la telefonul 079771161 sau scrieți la poșta electronică vadim@999.md.
Detalii despre crearea unui magazin on-line vedeți pe site-ul shop.999.md.
link la video