Problemele principale ale magazinelor online

29 июн. 2017, 16:30
807

În ciuda numărului mare de avantaje și momente pozitive, cumpărăturile online pot genera nemulțumire și emoții negative.

În primul rând, acest fapt se datorează aspectului său, activității  magazinului, inclusiv și personalului, care îl deservește. Price.md a decis să formeze topul celor mai răspândite probleme ale magazinelor online.

”De ce la Dvs. nu este nimic clar?”

Ați accesat site-ul pentru prima dată și puțin v-ați pierdut: o mulțime de imagini, câmpuri de căutare neclare, rubricile nu pot fi identificate de la prima privire. Dacă după accesarea a câteva butoane, clientul decide să părăsească site-ul, atunci vinovat se face  direct dezvoltatorul în pereche cu designerul. Dacă clientul găsește cu dificultate butonul de crearea comenzii, atunci cu o probabilitate de 70 % va părăsi site-ul și nu va mai reveni. Foarte puțini utilizatori își doresc să înțeleagă, cum este structurat noul magazin online.

”Facem rapid și ieftin”

Numărul utilizatorilor de internet este în creștere zi de zi - este o axiomă. Iar aceasta presupune, că numărul persoanelor, care pot accesa magazinul Dvs. online, crește într-un progres geometric. Anume din acest motiv, site-ul Dvs. trebuie optimizat. Cine cunoaște, de pe ce dispozitive este accesat și ce browsere se utilizează? Magazinul trebuie să lucreze în orice condiții. De asemenea, reacționați neapărat la reclamațiile clienților, chiar dacă nu le este pe plac amplasarea unui buton secundar. 

"Ok, Google, cumpără ..."

Toți noi suntem obișnuiți cu faptul că prin intermediul Google poți găsi tot ce vrei: repede și decisiv. Goggle s-a înrădăcinat atât de profund în conștiința utilizatorilor, încât îți pare că, căutarea funcționează peste tot. Dar nu, există cazuri, când motorul de căutare al site-ului nu este activ sau sistemul de etichetare al magazinului online a fost slab dezvoltat. Statistica vorbește, că până la 30 %, dintre cei care practică shopping-ul online, la prima accesare a site-ului caută în primul rând produsul necesar. Prin urmare, dacă comercializați un asoritment variat, este necesar să sortați totul corespunzător. Aceasta va salva nervii clienților Dvs., iar site-ul Dvs. va deveni mai demn de încredere.

Selectarea produselor

Dacă magazinul Dvs.  este proiectat pentru un public țintă larg, atunci evident, asortimentul produselor ce le comercializați, trebuie să fie cât mai mare. Toți cei care cumpără online, doresc să procure produsele într-un singur loc, ci nu să ”alerge” pe diverse site-uri. Cumpărând ceva de pe site, utilizatorul poate manifesta interes și pentru alte produse. Iar aceasta poate genera o avalanșă de achiziții. Iar dacă asortimentul este sărăcăcios, clar lucru că numeni nu se va reține prea mult timp pe site. Evident pretenția respectivă, nu se referă la magazinele online specializate, care comercializează bunuri exclusive amănuntul.

”Așteptați, fug până la depozit”

De ce utilizatorii vizitează magazinele online? Evident pentru a evita problemele magazinelor reale, când nu este modelul necesar, forma potrivită, mărime sau culoarea articolului. Și iată că, parcă ar fi pe site și poate fi comandat. Utilizatorul comanda produsul necesar, însă din păcate nu-l primește. De ce? Deoarece informația este învechită și nu a fost actualizată. Prin urmare, această situație deranjează și mai mult, decât dacă inițial ar fi fost clar că produsul  nu poate fi achiziționat.

”Dar sunt tot așa, doar cu o mărime mai mare?”

Oricine din noi, care a procurat îmbrăcăminte sau încălțăminte online, știe că este diferență între mărimile britanice și cele americane. Mulți dintre noi au trecut prin erori și returnarea bunurilor. Dar, cu părere de rău, pentru mulți astfel de subtilități rămân o enigmă, astfel pe site este vital de a specifica dimensiunile corecte, astfel încât clienții să nu se plângă de înșelăciune.

”La ei este mai ieftin, merg acolo”

Unul dintre cele mai importante puncte, pe care se plâng cumpărătorii - prețul. ”Cum așa? Eu trebuie să achit aceiași bani ca și în magazinul real?”, pentru unii, prețurile la anumite produse sunt nejustificat de mari. În plus, mulți compară prețurile de pe diferite site-uri și dau preferința, unde este mai ieftin. Iar să convingi utilizatorul să comande produsul, unde prețul este mai ridicat - este o sarcină dificilă. 

”Ce-i asta? De ce pozele lipsesc?”

Internetul ne-a obișnuit cu faptul că totul are o imagine. Textul în lumea modernă practic că nu este citit de nimeni. Conform studiilor, aproximativ 70 % dintre utilizatori vizualizează pagina ”pe diagonală”, fără a se aprofunda în detaliile textului. Respectiv textul care nu conține imagini, utilizatorii îl ignoră fără remușcări. Omul vrea să vadă ceea ce cumpără: sunt necesare o mulțime de fotografii din diferite unghiuri, precum și clipuri video și diagrame.

Și dacă, după materialul nostru, ați înțeles cu să creați un magazin online, care va fi scutit de toate neajunsurile, noi vă reamintim că Price.md, oferă magazine online în chirie. Pentru a deschide propriul magazin online, nu trebuie să deții abilități tehnice și să aloci din bugetul companiei sume considerabile. Cu platforma pentru magazinele online Price.md, compania poate crea un site frumos și comod într-o singură zi. Prețul unui astfel de serviciu începe de la 300 de lei, ce presupune taxa lunară pentru închirierea platformei.

Cumpărături plăcute!

Mai multe detalii despre crearea propriului magazin online puteți obține la telefonul: 079 970 999 sau să ne scriți la market@price.md

Источник: price-md
0 комментария Добавить
0 comentarii. adaugă
Greseli:

link la video

  • Linkul catre video nu este corect!