De la Samsung pentru Xiaomi: nume 5 principalii candidați pentru „uciderea” iPhone

04 июл. 2017, 09:00
1155

În fiecare an, cei mai importanti producatori de smartphone-uri am visul de a produce un strălucit model și pune în umbră pilot de Apple, dar această misiune în mod constant eșuează.

Acum, doar iPhone-ul face ca oamenii să stea în linie pentru trei zile înainte de intrarea în aparat. Sarcina descurajanta de concurenți este de a crea o cu adevărat iconic gadget, care a vândut milioane de exemplare în primul weekend de la lansare. „Crima” ar fi că, în general, acceptat „numărul unu smartphone” va fi un dispozitiv de la un alt brand.

În 2017, iPhone-ul este încă într-o altă dimensiune față de urmăritori. Dar, în viitor, situația se poate schimba, a dat asigurări jurnaliștilor.

Samsung

Probabilitatea de a câștiga: 40%

La sfârșitul zero Coreenii corect evaluate perspectivele de Android, dar slab comandat cu această cunoaștere. Pentru unii motiv, Asiaticii s-au considerat ca un brand puternic, cum ar fi Apple. Ca urmare, fabricile Samsung a lansat mai multe smartphone-uri care costa de pe iPhone, dar tragic inferior să-l în viteză și în confort și design.

Aproximativ vorbind, Coreenii s-a trezit doar după eșecul de Galaxy S5 în 2014. Prăbușirea emblematice făcut sefi locali să-și reconsidere întreaga politică a companiei — Galaxy S6 este posibil să se recunoască foarte demn lucru pe bug-uri. Cu 2015, amenințarea de la Samsung a fost pentru Apple real, nu efemer.

Pentru a înțelege cum brandului Asiatic amenințare la Cupertino, aveți nevoie pentru a efectua o bază de experiment de gândire. Compara iPhone 7 și Galaxy S8, imaginați-vă că camera cu un masiv cadru lansat de Samsung, și pilot de condițiile create în Apple. Reacția de utilizatori și jurnaliști pentru a anticipa foarte usor. Toată lumea ar râde de retardat Coreeni și s-a rugat pentru cei care au reușit să facă un „smartphone fără limite”.

Cu toate acestea, în realitate, reacția publicului este mult mai restrâns: Apple aproape niciodată criticat și lăudat Samsung prudență extremă. Concluzia este: singurul lucru care previne Coreenii acum pentru a arunca de pe rivalii la tron, este reputația.

De îndată ce oamenii uita de nerușinat copierea de iPhone (și a fost — în Samsung nu-l ascunde), explozii Galaxy Nota 7 și altă imagine eșecuri, un top-end smartphone-uri din Coreea va Eclipsa Apple gadget. Problema este că Asiaticii, chiar și în cazul Galaxy S8 reușit să-parțial ruina experiența. Motivul — un asistent voce Bixby, care a debutat la 5,5 ani mai târziu și Siri a fost spectaculos de prost.

Huawei

Probabilitatea de a câștiga: 20%

Directorul General al Huawei, Richard Yu, în ianuarie 2013, a declarat că, după moartea lui Steve jobs, Apple nu produce nimic inovator.

Șeful Huawei este încă în viață visul de a depăși Apple în vânzări și pentru a muta în locul al doilea în lume, după Samsung (acum Chinezii sunt în mod constant a treia). În plus față de acest obiectiv, Richard Yu a axat pe lansarea de succes, nemuritor gadget.

Mai jos sunt trei motive de ce Huawei, toate pot să crească împreună.

1. Nu reacționează foarte rapid la zvonurile din Cupertino. Un exemplu clasic este o poveste cu Force Touch: în 2015, această caracteristică (de detectare a forței apăsarea ecranului), a apărut în Huawei Mate e înainte de iPhone 6s. În mod oficial, Chinezii au fost primii.

2. Huawei a construit un foarte competent politica de prețuri. Este principalul brand sub el trece cu vederea toate dintre cele mai importante smartphone-uri, care sunt mult mai ieftine decât emblematice ale Apple și Samsung. În paralel, în curs de dezvoltare un sub-brand de Onoare — aceste gadget-uri concura pe preț, chiar și cu dispozitive de la Xiaomi, deși s-ar părea, deci mult mai ieftin.

Compania este poziționarea Huawei și Onoare, ca două diferite brand — cel mai probabil că, mai devreme sau mai târziu, unele smartphone împușcat la iPhone.

3. Huawei respectă brevete și a investit în marketing. Chinezii nu se tem de a merge la piața din SUA (Xiaomi, există încă într-adevăr nu este), și rolul principal star ales pe Lionel Messi. Acum, unul dintre cei mai buni jucători din lume, dându-se cu smartphone-uri Huawei nu numai în rețelele sociale, dar, de asemenea, în fotografiere pentru reviste de exemplu, de primăvară în Esquire a venit o sedinta foto cu participarea Leo și Huawei P10 Plus.

BBK

Probabilitatea de a câștiga: 15%

Abrevierea BBK poate ai nimic de spus, iar acest lucru nu este o coincidență: sub aripa acestei companii colectate de alte trei mult mai bine cunoscut. Vorbind despre Chinez OPPO, Vivo și OnePlus liderii de pe piața locală.

Experții în smartphone din Regatul mijlociu susțin că OPPO este cel mai promițător brand de trio-ul. Acest Corporation fost împrăștiate peste tot în China, gigantul lanț de retail, și în același timp a semnat un contract cu Leonardo DiCaprio — a fost pentru mai mulți ani eliminate în mod activ în publicitate de telefoane inteligente. Pentru că de panouri publicitare cu fata de un câștigător al premiului Oscar, un Chinez chiar cred că OPPO — Vest de brand. De exemplu, noi.

În plus față de investițiile în marketing OPPO pregătește cele mai misterioase și mai așteptat gadget din lume. Despre pilot Găsi 9 vorbi timp de doi ani, dar el încă nu a reușit. Lista de caracteristici include camera dublă și super-rapid de încărcare dispozitiv potrivit uneia dintre versiuni, se poate încărca de la 0 la 100% în 15 minute. O confirmare a acestei informații. Cel puțin aproximativă data de lansare.

Vivo este un alt brand, care este deținută de către BBK. Compania specializiruetsya în producția de foarte subțire și dispozitive disponibile (verificarea medie este de 200-250 de dolari). Abia Vivo va arunca cu Mere, dar de primul Chinez cinci firma asta aproape nu a căzut.

Dar cu OnePlus e prea trist. Dacă înainte de această firmă a existat în format de pornire, lansat inițial și bugetul de gadget-uri, în 2017, de ce a prezentat o plictisitoare clona iPhone 7 Plus, și chiar și pentru 500 de euro.

Pentru a rezuma: de la OPPO este nevoie să așteptați pentru un criminal emblematice de la Vivo — buget best-seller, și de la OnePlus ceva nu atât de asemănătoare cu iPhone. În caz contrar, procesul de uciderea Apple a întârziat foarte mult.

Google

Probabilitatea de a câștiga: 10%

O situație paradoxală: Google are totul pentru a lua primul loc la Apple, dar compania nu este interesată în rezultatele obținute.

În 2013, Google a rupt legendarul LG Nexus 5, care a vândut fantastic peste tot în lume. Dacă crezi în teoria conspirației, în răspuns, Samsung a sugerat: un alt astfel un hit, iar Coreenii sunt în cele din urmă se deplasează la Tizen. De teama de a pierde cel mai mare client, Google Nexus tradus în alt format.

Acum este doar un fan-a făcut gadget-uri care sunt disponibile pentru a afla despre cea mai recentă versiune de Android. Compania nu are planuri de vânzări, nu inteligente de distribuție, nici șocant investițiilor în marketing. Între timp, toate telefoanele (anterior Nexus acum — Pixel) obținute de foarte înaltă calitate și competitive chiar și împotriva iPhone. De exemplu, după moartea Galaxy Nota 7 jurnaliști străini, L-a ediții cu o singură voce proclamat „Pixel”, principalul dispozitiv Android toamna anului 2016.

Google a primit doar zece la sută șanse de a triumfa numai datorită faptului că nimeni nu știe vor coace companie până la în cele din urmă să declare război pe Apple și zdrobi inamicul chic telefoane?

Xiaomi

Probabilitatea de a câștiga: 9%

Pe parcursul anului trecut, Xiaomi vânzările în China au scăzut cu aproximativ 30% — acest lucru este pentru că utilizatorii au nici un atașament față de brand. Pentru Asiatici Xiaomi — stadiu intermediar: oamenii cumpara smartphone-uri, Redmi de familie, și apoi a scăpa de ele cât mai curând există bani pe niste haine.

Pentru a rectifica situația și de a concura cu Apple, Xiaomi trebuie să îndeplinească două condiții.

Primul — pentru a reduce gama de low-calitate în sectorul public: aceste dispozitive distruge reputația de brand.

Cel de-al doilea a fost de a studia brevetele, pentru a elimina încălcările și, în cele din urmă, să se supună expansiune. Astfel de planuri pentru mai mult de doi ani, dar atunci Xiaomi India de fapt a alunecat.

În teorie, la fel Mi6 ar putea concura cu liderii lumii, dar din cauza la acțiuni nechibzuite de management de Xiaomi acest smartphone concura cu iPhone si Galaxy este că, în China.

Cine altcineva ar putea concura cu iPhone-ul?

Nu putem ignora Nokia — Finlandezii au venit înapoi cu un frumos gadget și foarte inteligentă de marketing. Acum totul depinde de pilot Nokia 9 — dacă el va fi la fel de echilibrat ca telefoanele actuale, (3, 5, 6), revenirea legendarului brand poate fi considerat un succes. Probabilitatea de a câștiga Nokia, Apple — 3%: a pierdut prea mult timp.

2% ar trebui să dea Lenovo, care este mutant în Motorola. Aceasta este o altă manifestare de brand de la zero, și destul de succes: sub numele de Moto-au iesit bune gadget-uri la o varietate de categorii de prețuri. Cu toate acestea, pentru a câștiga iPhone este posibilă numai dacă conceptul de smartphone-uri modulare va deveni brusc un blockbuster. Dar nimeni nu vrea să rămânem la gadget coloană sau proiector nu este la fel de mult cât mi-aș dori Lenovo.

Șansele De Sony — 1%. Se pare că Japonezii înșiși sunt disperat sa aduca pe piata un hit: compania de la an la an incendii dispozitive secundare. În timp ce Sony e obiectiv potențial imens: puteți să-l port la smartphone-uri jocuri cu PS, puteți prezenta propriul serviciu de streaming (de exemplu, film), puteți instala cea mai buna camera de pe piata, dar, în schimb, Japonezii au tendința de a genera pierderi, eliberând scump, dar mediocru dispozitiv.

De ce este toată lumea atât de trist — este clar. O șansă la o sută ca Sony Mobile va schimba ghid și noul șef va aduce companiei Olympus. Până la acest eveniment, compania va fi în criză cronică.

Smartphone-uri in catalogul Price.md

Urmariti-ne pe Facebook

Источник: applenou-top
0 комментария Добавить
0 comentarii. adaugă
Greseli:

link la video

  • Linkul catre video nu este corect!