Shopomania. Psihologia instinctului de a cumpăra

cartego.md
Контакты продавца
mun. Chișinău, MD 2009, str. V. Pârcălab, 2, of. 12.
www.cartego.md
6814125
Все товары
78711400
Контакты продавца
mun. Chișinău, MD 2009, str. V. Pârcălab, 2, of. 12.
www.cartego.md
6814125
Все товары

ISBN: 9786306522194
Editura: Baroque Books & Arts
Autor: PAUL BERTON
Anul apariției: 2023
Copertă: necartonată
Dimensiuni: 135x210mm
Numărul de pagini:344
Limba: română

Descriere:

O enciclopedie a exceselor inteligentă și subtilă, o cursă a extravaganțelor care sintetizează psihologia instinctului dezlănțuit de a face cumpărături. Tot timpul și de orice fel. Cu o imaginație amuțitoare, care dezvoltă un stil de viață cu totul frământat de competiția cu tine însuți, cu cei din jur, cu tot universul și împotriva firii.

 

O istorie grăbită a unui circ vibrant, cu numere de acrobație lacomă și exuberantă, exersate obsesiv în templele culturii shopaholice, de la Alexandru al III-lea la Bernard Arnault, de la Marlon Brando, Steve Jobs și Christian Dior la Anna Wintour, Andy Warhol, Kate Middleton și Gucci.

 

Shop • Unshop • Reshop • Deshop • Shopper • Non-shopper • Upshop • Downshop • Misshop • Overshop • Undershop • Ultrashop • Autoshop • Balkshop • Eco-shopping • Aquashop •Anti-shopper • Proxyshopper • Shop-a-go-go

 

„Paul Berton ne-a făcut un cadou remarcabil – o enciclopedie neașteptată a universului cumpărăturilor, care ne spune povestea felului în care shoppingul ne domină imaginația și ne modelează stilul de viață. Cine ar fi crezut că o carte despre cumpărături poate fi plină de suspans?“ ALEX SÉVIGNY, profesor de comunicare, Universitatea McMaster

Autor

Paul Berton este jurnalist premiat și redactor-șef la The Hamilton Spectator. Sute de mii de cititori așteaptă în fiecare săptămână rubrica lui din The Spectator, „Din biroul editorului“.

Общие характеристики
Производитель
Baroque Books & Arts
Похожие товары
Просмотренные товары